FEBRUARY IN INSTA


I saw this post in Merili Arge's blog (go check her out, she has a wonderful blog and so many great outfit ideas!) and thought sharing a whole month in pictures would be cool! I've been really digging my Instagram vibes lately and thought I'd share it here as well. Instagram themes have been huuuge (insert your best Trump impression), but I've only recently began experimenting with them. I've been having a lot of fun, choosing carefully what to post in what order. It's a little like creating your own little collage of the great moments in life. February had quite a lot in store - we celebrated Valentine's Day (thus the explosion of flower pictures), held the Independence Day of Estonia, which somehow made me tear up more than once this year, and I baked some goodies for Shrove Tuesday. I haven't celebrated that day since I was a kid but I can't live without eating those delicious semla buns at least once each year. March will bring some more fun since me and A are celebrating 5 years together! That's a long time! :)

Nägin seda Merili Arge postitust (kui te teda veel ei jälgi, siis minge kindlasti, sest tal on imelised pildid ja lahedad outfiti-postitused!) ja mõtlesin, et terve kuu Insta pilte oleks lahe siin jagada. Ühtlased Instagrami teemad on mingi aeg juba moes olnud, aga mina olen alles esmakordselt neid katsetama hakanud. Veebruaris toimus päris mitu asja - kõigepealt sõbrapäev, mille tõttu 300 pilti lilledest tegin, siis vabariigi aastapäev, mis sel aastal minu silma rohkem kui korra märjaks võttis (olen vist vanaks ja sentimentaalseks muutunud) ning vastlapäev, mida ma pole küll lapsest peale pidanud, kuid ühe hea (või kaks, või kolm..) vastlakukli pistan ikka põske! Meil kukleid ei müüdudki, nii et pidin ise midagi valmis meisterdama! Loodan, et ka märts tuleb tore - näiteks tähistame A-ga viiendat koosolemisaastat! Uhke värk!

PS! You can follow my Insta @liinajuuse // mu Instat saab jälgida @liinajuuse

No comments